raksti

Mai 18 2014
Foto: Foto: Delna

Turpinās informatīvā kampaņa "Ko sēsi Briselē, to pļausi Latvijā!"

Nedēļu pirms vēlēšanām turpinās Kandidatiuzdelnas.lv informatīvā kampaņa, ko "Ko sēsi Briselē, to pļausi Latvijā!". Tās ietvaros Delnas komanda jau viesojusies pie studentiem ārpus Rīgas, kā arī uzrunā tos Rīgā. Paralēli notiek informatīvas aktivitātes sociālajos tīklos un ziņu portālos. 

Par datu bāzē pieejamo saturu regulāri informē portāls Delfi EP vēlēšanu sadaļā, kur var lasīt arī Kandidatiuzdelnas.lv blogus. Mūsu vēstījumi atrodami arī portālā Ir.lv, sociālajā tīklā Draugiem.lv, Facebook.com, ziņu aģentūrā LETA un darba meklētāju portālā CV Online. Par nepieciešamību izdarīt abildīgu izvēli atgādina arī MTG grupas mediji - Star FM radio rullītis un vēstījumi TVPlay

Delnas sadarbības partneri šī projekta ietvaros ir arī SIA Digibrand, kas izstrādājuši šo mājas lapu un palīdz ar kampaņu sociālajos tīklos. Savukārt SIA Airport piedāvā un izstrādā radošus risinājumus kampaņas materiāliem. Tikmēr SIA Skrivanek rūpējās par mājas lapas satura tulkošanu krievu valoda. Kandidatiuzdelnas.lv sadarbības partneri ir arī vairāki ārvalstu latviešu mediji - Latviesi.com, Latviesu.lu, AngloBalticNews.co.uk un Baltic-Ireland.ie

Atgādinām, ka Kandidatiuzdelnas.lv ir bezpartejisks un alternatīvs informācijas avots vēlētājiem, žurnālistiem un citiem interesentiem. Projektu finansiāli atbalsta Atvērtās Sabiedrības Institūts (Open Society Institute) sadarbībā ar Atvērtās Sabiedrības Iniciatīvu Eiropai (Open Society Initiative for Europe). 

Pēdējās izmaiņas veiktas 20.05.2014

Atpakaļ uz sarakstu

Lūdzu, autorizējies!

Lai balsotu, lūdzu, autorizējies ar savu sociālo tīklu profilu! Tavi personas dati nebūs pieejami trešajām pusēm!